Tuesday, March 15, 2005

Király

Ez meg zsenge gyerekkoromban történt, abban az időben, amikor meg a Mikulás igenis volt, meg a hülyét rendesen irták... egyik délután, miután ... az van hogy Moldovát olvasok... es bármit írok, az az érzésem, hogy plagizálok... marmint a stílust... tudom hogy nem, mert ugye hol vagyok én tőle, meg amúgy is igen originál vagyok, de ez egy kicsit olyan, mint amikor az orvostanhalgatók hipochonderek: az épp aktuálisan tanult betegség tüneteit vélik magukon felfedezni. Hát ez most az én tünetem. De akkor is megmutatom! Amúgy ez most számomra egy renaissence, már ami az olvasást illeti. Mert van az a sok technológiai csoda, amit gyüjtőnévvel csak úgy jellemeznék, mint számítógép, és az én esetemben magában ötvözi a televízió, videómagnó, DVD-játékos, CD-player, movie center, game konzol fogalmát, amivel emilezni is lehet... Vegyük a televíziót: igazán okos kis találmány, azt már meg kell hagyni, ahogy ott dől a sok csatorna, az ember csak győzze kiválogatni, hogy melyiket nézze, aztán véletlenül megrakadok egy vezető zenecsatornánál ahol épp két egyetemista lány készül szexuális örömben részesíteni egy fiatalembert a jacuzziban délután 6 körül... még jó hogy megakadtam, mert legább a műsorigazgatónak igaza lett. Ugyanitt vannak érdekes dolgok is... a farkába harapó kígyó változatosságával legyártott, művek és hasolóan sokoldalú vizuális kíséretük, amit a könnyedség kedvéért nevezzünk csak klippnek, ami azért lássuk be, hogy szükséges, mert sok számot elvisz, csak legyen benne nő... meg a kedvencem, a szájból-generált ritmusalappal nyomatott kortárs hip-hop Snoop Dogg személyében, amihez képest ugye már egy légkalapács+videoklipp is egy étvágykerjesztő gyümölcstorta tejszínhabbal, cseresznyével. Reggeli mellett kifejezetten felkavaró. És igen, én vagyok a hülye, mert minek nézem? Oh juteszembe! ... no mindjárt megkeresem... The cool brain-washing twelve year old and younger station that hides behind a slick image! We're so cool that we decided what's cool! (South Park, 404) Ja hogy én vagyok a hülye, mert minek nézem, csak úgyis felhúzom vele magam?! No hát nem is ezzel van a bibi, hanem azzal, hogy más is nézi, gyerekek, akikre egy egész iparág épül, akiknek megmondják, hogy mi a király, és ettől király. A baj az, hogy elhiszik, megveszik, utánozzák. Amazok meg röhögnek a markukba, mert eladták a szart. De még csak nem is ez a baj. Az a baj hogy elhitték, hogy ez a király. De hogy is kerültem ide... ja igen... hogy olvasgatok... jól ír Moldova, tetszik a stílusa...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home