Friday, April 08, 2005

Valami véget ért...

...valami fáj. Vagy kezdhettem volna úgy is, hogy "egyszer egy szép napon, tudom, hogy elhagyom a várost..." de nem szeretem az Eddát :-) bár ez a szám jó.
Itthagyom Párizst.
Nem is tudom, hogy milyen kommentárt fűzhetnék hozzá... gyönyörű város, és most hét hónap után elértem azt, hogy feltörjem a franciák páncélját. Aki ismeri őket, tudja, miről beszélek. Még vissza akarok ide jönni legalább egyszer! Szerettem itt élni.
Otthon viszont vár valaki, aki biztos kiveri a fejemből egy időre azt, ami miatt most kesergek. Ilyen az élet - szerencsére. Valae valae ná ne?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bammeg. szal bloggolsz. fasz se tutta, hogy te ilyesmikkel foglalkozol, de gondolhattam vóna, hogy előbb-utóbb csak el kell tőccsed azt a sok idődet :)

amúgy fasza. fel is fogok iratkozni ra, kapjam a nyúzokat.

2:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

meg gyere csak vissza, ne logasd az orrod. you are very welcome here... jo lesz neked itt.

pl. tanulhacc a peldanak kedveert uj clapton szamokat ...

2:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

na bammeg...szep szep :) de nincs kubai szivar :) beeeeeeebi...gyere haza, enekeld az i'm on the outsideot...var itthon a buli..meg ms.b.b. :D jooo a godor...es jooo a gorizes. na meg mi is itt vagyunk hogy vinnyogjunk neked :)

3:07 PM  

Post a Comment

<< Home