Monday, July 04, 2005

Tommy Emanuel

Egy isten!
Uhh... hetvegen lattam videon... ocsisajt! Nem semmi!

En is ugy akarok jatszani...
Azon kivul, hogy zeneileg zsenialis, nagyon szimpatikus ember es alaz de kemenyen, jo show-t csinal... viccelodik, pofakat vag jatek kozben, es volt ket dolog, amit nem lattam eddig:

1. mikozben jatszik es csodakat muvel a kezevel, egyszer csak odanyul az egyik csaphoz, es hangol egyet a gitaron de ugy, hogy meg nem hallod... es nem altatodal kozben! Leszakadt az arcom!

2. nyujtokar-effekt szaraz gitaron! Beszartam! Honaljra kapta erosen a gitart, es ballal elkezdte hajlitgatni a nyakat!!! Es ugy szolt, ahogy kellett - nyujtokar apam! Kesz vagyok!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lol.
Azt akartam megtudni ki árusít koncertjegyeket és rátaláltam az oldaladra. hehe
/Lóri

UI: lesz koncertje a japsinak márciusban valamikor itt Pesten

4:58 PM  

Post a Comment

<< Home